Overslaan en naar de inhoud gaan

Boer Zoekt Vrouw blijft scoren

UPDATE Boer Zoekt Vrouw blijft een zeer succesvol format. Ruim 3,3 miljoen mensen (6+) stemden gisteravond af op de eerste editie van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verder is RTL Nederland in het avondtijdvak nu groter dan NPO 1.

Dat blijkt uit cijfers van de Stichting . Een jaar geleden opende het programma met 3,1 miljoen kijkers. 

related partner content for mobile comes here

De NPO 1-kijker stapte vervolgens makkelijk over van boeren naar bakkers, want het aansluitende programma Heel Holland Bakt van Omroep Max deed het op NPO 1 met bijna 1,7 miljoen kijkers eveneens erg goed.

De zondagavond was toch al sterk op NPO 1, want ook het NOS Journaal deed het uitstekend met 2,4 miljoen) kijkers. 

Voor de kijkcijfers over de gehele week geldt dat The Voice of Holland derde staat achter Boer Zoekt Vrouw en het zondagse Journaal met 2,3 miljoen kijkers.

De publieke zenders behaalden in week 36 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 27,0 procent. De zenders van RTL Nederland komen heel dichtbij met 26,4%. De SBS-zenders kwamen uit op 14,5%. In het avondtijdvak zijn de RTL-zenders samen groter dan de publieke zenders: 31,1 om 30,7 procent. De SBS-zenders komen uit op 18,4%.

De BrandDeli-zenders kwamen samen over de gehele dag uit op 12,2 en &;s avonds op 6,2 procent.

NPO 1 had in het avondtijdvak een marktaandeel van 21,1%, RTL4 19,3 en SBS6 10,2. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in