Overslaan en naar de inhoud gaan

De “couch-commerce” markt is een belangrijk onderdeel van de mobiele strategie van VakantieVeilingen.nl

Een interview met Marc Jutten, Development Manager Mobile bij EMESA, over de toekomst van tablets en hun ontwerp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EMESA lanceert vandaag de nieuwe VakantieVeiligen.nl tablet app. Marc Jutten, Development Manager Mobile, over de toekomst van tablets en hun ontwerp. De tablet app heeft een gloednieuw ontwerp en kan worden gedownload uit  en de .

related partner content for mobile comes here

Waarom dit nieuwe design van de VakantieVeilingen.nl App? 
&;
Het oude design van de VakantieVeilingen.nl tablet-app voldeed zowel qua design, maar ook in gebruik niet meer aan de verwachtingen van de moderne consument. Als gevolg hiervan bleven de conversiepercentages achter op de telefoonversie, die tot nu toe de volledige aandacht kreeg. We zien dat de wereld om ons heen verandert en steeds mobieler aan het worden is. Voor ons is het daarom nu belangrijk om ook voor onze tabletgebruikers een optimale gebruikservaring te garanderen.&

Nieuw vs. oud tabletdesign. Wat is er veranderd? 
&;
Met het nieuwe design van de VakantieVeilingen.nl tablet-app hebben we de nadruk gelegd op de diversiteit van de content. Onze consumenten zien nu direct veilingen uit alle categorieën en kunnen vanuit het beginscherm navigeren door de verschillende categorieën of direct op zoek naar bijvoorbeeld het dagje weg, vakantie of avondje uit naar keuze. We hebben er ook voor gekozen om de VakantieVeilingen.nl app te voorzien van een lichte, frisse look waarin ook de kleuren van onze categorieën mooi naar voren komen. Deze frisse look gecombineerd met een grid van 3 veilingen per rij geeft een optimale gebruikservaring voor al onze consumenten.&;

Waarom is de tablet zo belangrijk voor VakantieVeilingen.nl?
&;
Zowel in de markt en onze eigen statistieken zien we dat de tablet een steeds groter marktaandeel krijgt in e-commerce. Vanaf de bank worden tegenwoordig steeds meer vakanties en vrijetijdsbestedingen geboekt, en ook bij VakantieVeilingen.nl  zien wij deze trend. De “couch-commerce” markt wordt daarmee een steeds belangrijker onderdeel van een goede mobiele strategie.&;

Wat zijn belangrijke aandachtspunten bij tabletdesigns?
&;
Bij het bepalen van een tabletdesign is het belangrijk om eerst duidelijk te hebben voor wie je de tablet-app gaat ontwikkelen. Een goed ontwerp wordt gemaakt vanuit de gedachte van de consument. Beslissingen worden gebaseerd op wat de consument verwacht. Bij het ontwikkelen van een nieuwe app is dit niet gemakkelijk. Bij VakantieVeilingen.nl hebben we gebruik kunnen maken van vele reviews die in de loop der jaren binnen zijn gekomen.&

Wat is de toekomst van de tablet?
&;Nu de app voorzien is van een nieuw jasje is het belangrijk om te blijven optimaliseren. Mede door de kennis van onze website en gebruikers reviews hebben we veel kennis in huis om de app te blijven verbeteren. Het marktaandeel van tablets in de e-commerce markt zal de komende jaren steeds groter worden, en het zal een leuke uitdaging zijn om de consument te blijven verrassen met een geweldige app.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in