Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwarte Cross goed voor naamsbekendheid Nestlé Wagner

Gedurende het Zwarte Cross-weekend zijn 53.280 Big Pizza-servings verkocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nestlé Wagner is er blij mee, want goed voor naamsbekenheid.

related partner content for mobile comes here

Van 25 tot en met 27 juli 2014 vond het Zwarte Cross festival in Lichtenvoorde plaats, een festival met onder andere motorcross, muziek, theater.

Nestlé Wagner is hoofdsponsor van de Zwarte Cross en was aanwezig met ‘Big Pizza Punten’. Op de camping was de stand 24 uur lang geopend.

De pizzaproducent ging drie jaar geleden in zee met de Feestfabriek, de organisatie van de Zwarte Cross. In 2012 werden 42.740 pizzaservings (halve pizza´s) geserveerd, in 2013 50.700. Dit jaar werden 53.280 halve Big Pizza’s verkocht.

De Big Pizza-campagne in samenwerking met de Zwarte Cross heeft Wagner naar eigen zeggen veel opgeleverd.

De merkbekendheid van Nestlé Wagner stijgt jaarlijks aanzienlijk na de Zwarte Cross. Uit evaluatie van de voorgaande twee edities bleek dat er sprake was van een stijging van de imagoscore onder 20-34-jarigen.

Uit een enquête onder 900 Zwarte Cross-bezoekers bleek dat 75 procent van de festivalgangers de Big Pizza goed bij het festival vond passen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in