Consument straft Aldi
Uit cijfers van onderzoeksbureau GfK blijkt dat nog maar 37,4% van de Nederlandse huishoudens voor een boodschap langsgaat bij de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorig jaar gebeurde hetzelfde met Albert Heijn. De consumenten waren het niet eens met het hoge salaris van Anders Moberg, terwijl het bedrijf onder zwaar vuur lag vanwege de schandalen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nu is dus Aldi aan de beurt. Aldi probeert door middel van positieve reclame het tij te keren. In krantenadvertenties schrijft de supermarktketen: "Wij zijn trots op onze vriendelijke en ervaren medewerkers. En op ons succes. 65% van de gezinnen koopt nu reeds bij Aldi." GfK: "Als de macht ergens ligt, is het bij de klant. Ook de Aldi zal moeten communiceren".
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(bron: De Telegraaf)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid