Commerciële zenders op 43,6 procent


De zenders van HMG hadden gezamenlijk een aandeel van 27,5 procent. Marktleider RTL4 had 17,8, RTL5 4,4 en Yorin 5,3. De SBS-zenders hadden samen 16,1. SBS6 8,2, Net5 4,9 en Veronica 3,0.
Best bekeken programma was Studio Sport, gisteravond 19.00 uur met ruim 3,2 miljoen kijkers, Baantjer trok ruim 2,9 miljoen kijkers, Kopspijkers bijna 2,8 miljoen, GTST op woensdag 2,4 miljoen en het zondagse 20.00 uur Journaal 2,3 miljoen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr keken zaterdagavond ruim 1,3 miljoen mensen naar het nieuwe RTL4-programma de Carlo & Irene Show. Voor AV NU, de nieuwe talkshow van Albert Verlinde op RTL4, waren er iets meer dan 700.000 kijkers. RTL4 wil van de zaterdagavond weer een familieavond maken. Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid