Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercials UPC, Tiscali misleidend

De Reclame Code Commissie vindt de commercials van UPC, over een gecombineerd abonnement voor breedband internet en digitale telefonie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UPC biedt het abonnement aan zonder daarbij duidelijk te vermelden wat het product kost. Alleen het tijdelijke bedrag per maand wordt vermeld. Niet duidelijk is voor hoeveel maanden dit bedrag (bijna 25 euro) geldt en welk bedrag daarna betaald moet worden.

related partner content for mobile comes here

Omdat een abonnement voor minimaal een jaar moet worden afgesloten, wordt men in de spots onvolledig geïnformeerd over de prijs.

Ook de commercials van Tiscali, voor een gecombineerd adsl- en telefonieabonnement zijn volgens de RCC misleidend, want het ebdrijf biedt het abonnement aan zonder daarbij duidelijk te vermelden wat het kost. De eerste drie maanden betaalt de klant 24,95 euro, maar daarna is een hoger bedrag verschuldigd.
Ook hier geldt men in de spots onvolledig geïnformeerd over de prijs, omdat een abonnement voor minimaal een jaar moet worden afgesloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in