Commercials UPC, Tiscali misleidend


UPC biedt het abonnement aan zonder daarbij duidelijk te vermelden wat het product kost. Alleen het tijdelijke bedrag per maand wordt vermeld. Niet duidelijk is voor hoeveel maanden dit bedrag (bijna 25 euro) geldt en welk bedrag daarna betaald moet worden.
Omdat een abonnement voor minimaal een jaar moet worden afgesloten, wordt men in de spots onvolledig geïnformeerd over de prijs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ook de commercials van Tiscali, voor een gecombineerd adsl- en telefonieabonnement zijn volgens de RCC misleidend, want het ebdrijf biedt het abonnement aan zonder daarbij duidelijk te vermelden wat het kost. De eerste drie maanden betaalt de klant 24,95 euro, maar daarna is een hoger bedrag verschuldigd.
Ook hier geldt men in de spots onvolledig geïnformeerd over de prijs, omdat een abonnement voor minimaal een jaar moet worden afgesloten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid