Overslaan en naar de inhoud gaan

Muriel Arts directeur new business Talpa

Muriel Arts, nu marketingdirecteur van bierbrouwer Grolsch, stapt over naar Talpa. Bij Talpa Media wordt zij benoemd tot directeur new…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In die functie wordt Arts, samen met een klein team van specialisten, het aanspreekpunt voor adverteerders, businesspartners en hun bureaus die crossmediaal willen communiceren via de diverse platforms waarop Talpa Media actief is.
Het new businessteam wil dit doen met behulp van nieuwe businessmodellen en nieuwe samenwerkingsvormen. Arts start op 1 maart en rapporteert in haar nieuwe functie aan Ronald Goes, ceo van Talpa Media en algemeen directeur van Talpa TV.

related partner content for mobile comes here

Op een korte onderbreking bij Frico Nederland na, werkte Arts van 1991 tot 2003 in verschillende marketing- en sales functies bij Unilever in Nederland, België en Zwitserland. Zij was onder meer marketingdirecteur van Lever Fabergé en mediadirecteur Zwitserland voor Unilever. In oktober 2003 werd ze directeur marketing Koninklijke Grolsch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in