Overslaan en naar de inhoud gaan

Cedergren creative director 180 Amsterdam

180 Amsterdam heeft Martin Cedergren (33) aangetrokken als creative director. Hij is afkomstig van AKQA Amsterdam waar hij verantwoordelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De creatief heeft de afgelopen jaren een grote naam opgebouwd in de interactieve wereld. Voor AKQA was hij interactive creative director van Forsman & Bodenfors in Zweden waar hij 75 prijzen won, waaronder 18 Leeuwen in Cannes. Voor Forsman & Bodenfors had Cedergren zijn eigen bureau Starlet Deluxe dat later fuseerde met Abel & Baker.

related partner content for mobile comes here

Bij 180 zal hij werken op de verschillende account, met name adidas, BMW en Sony. 180’s executive creative director Andy Fackrell: ‘De komst van Martin zal onze diversiteit nog verder brengen. Hoewel hij zijn meeste tijd in de interactieve wereld heeft doorgebracht is het belangrijkste dat hij het grote idee begrijpt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in