Traffic4u wint Search Engine Marketing Award
Traffic4u heeft met de UPC.nl-case voor de tweede keer de Search Engine Marketing Award gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De UPC.nl-case is gebaseerd op de samenwerking tussen UPC NL en Traffic4u met als doel de zoekmachinecampagnes van UPC NL verder te professionaliseren en de volgende stap te zetten op het gebied van zoekmachinemarketing. Daarbij ligt de nadruk op zowel maximalisatie van het bereik van het merk UPC NL als maximalisatie van het aantal transacties via internet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de jury hebben Traffic4u en UPC NL search weten te integreren in de totale marketingmix en daarmee laten zien in welke richting search zich beweegt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe aanpak van Traffic4u heeft er voor gezorgd dat de kosten daalden met 80 procent en het salesvolume met 600 procent is gestegen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid