
De UPC.nl-case is gebaseerd op de samenwerking tussen UPC NL en Traffic4u met als doel de zoekmachinecampagnes van UPC NL verder te professionaliseren en de volgende stap te zetten op het gebied van zoekmachinemarketing. Daarbij ligt de nadruk op zowel maximalisatie van het bereik van het merk UPC NL als maximalisatie van het aantal transacties via internet.
Volgens de jury hebben Traffic4u en UPC NL search weten te integreren in de totale marketingmix en daarmee laten zien in welke richting search zich beweegt.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBDe aanpak van Traffic4u heeft er voor gezorgd dat de kosten daalden met 80 procent en het salesvolume met 600 procent is gestegen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee