BVA komt met nieuw contractmodel
De BVA/Associatie Nederlandse Adverteerders heeft met het Contractmodel Adverteerder/reclamebureau 2002 een nieuw contractmodel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nadat de VEA in het voorjaar van 2002 had besloten niet meer met de BVA tot een nieuw gemeenschappelijk contractmodel te willen komen, is de BVA zelfstandig overgegaan tot het opstellen van een nieuw standaardcontract. Het model biedt een leidraad bij het opstellen van een samenwerkingsovereenkomst tussen de adverteerder en het reclamebureau. De BVA heeft bewust gekozen voor een model waarin de belangen van beide partijen samenkomen. Daarmee bevat het volgens de BVA een neutrale basis, waardoor sneller een definitief akkoord tussen adverteerder en reclamebureau tot stand kan komen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid