Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling en uitbreiding programmering The Box

The Box heeft een facelift ondergaan. Vandaag introduceert de interactieve muziekzender een nieuw logo, een nieuwe zendervormgeving, een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die aanpassingen zijn volgens The Box - onderdeel van het Duitse Viva Media AG - nodig 'om adequaat te kunnen reageren op de veranderende muziekzendermarkt' en 'om een nog prominentere positie op die markt te kunnen innemen'. Speerpunt van de verandering is de oprichting van wat de zender noemt drie muzikaal georiënteerde lifestyleplatforms, thema-avonden op basis van muziekgenres onder de naam Urbanvibes (R&B, Hiphop), Onthe Roxx (Rock, Alternative) en Rhytmnation (Dance). Op termijn zullen aan deze thema-avonden op tv cd releases, internetsites, events, doelgroepgerichte programma's en merchandiselijnen worden gekoppeld. De nieuwe huisstijl manifesteert zich verder in nieuwe bumpers, leaders, idents en promo's. Om de facelift bekend te maken wordt een door het Amsterdamse bureau Mercuryseven ontwikkelde campagne gestart. Deze bestaat uit advertenties in bladen als BreakOut!, Hitkrant, Free, BG Magazine en Power Unlimited. Voorts start een radiocampagne op ID&T Radio en Sky Radio, een bannercampagne op jongerensites en worden zo'n 250.000 sms-berichten verstuurd via Hotsms.nl. In september start een vervolgcampagne.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in