Restyling en uitbreiding programmering The Box
Die aanpassingen zijn volgens The Box - onderdeel van het Duitse Viva Media AG - nodig 'om adequaat te kunnen reageren op de veranderende muziekzendermarkt' en 'om een nog prominentere positie op die markt te kunnen innemen'. Speerpunt van de verandering is de oprichting van wat de zender noemt drie muzikaal georiënteerde lifestyleplatforms, thema-avonden op basis van muziekgenres onder de naam Urbanvibes (R&B, Hiphop), Onthe Roxx (Rock, Alternative) en Rhytmnation (Dance). Op termijn zullen aan deze thema-avonden op tv cd releases, internetsites, events, doelgroepgerichte programma's en merchandiselijnen worden gekoppeld. De nieuwe huisstijl manifesteert zich verder in nieuwe bumpers, leaders, idents en promo's. Om de facelift bekend te maken wordt een door het Amsterdamse bureau Mercuryseven ontwikkelde campagne gestart. Deze bestaat uit advertenties in bladen als BreakOut!, Hitkrant, Free, BG Magazine en Power Unlimited. Voorts start een radiocampagne op ID&T Radio en Sky Radio, een bannercampagne op jongerensites en worden zo'n 250.000 sms-berichten verstuurd via Hotsms.nl. In september start een vervolgcampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid