Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerder hekelt Food Standards Agency

De Incorporated Society of British Advertisers (Isba) is boos op de Food Standards Agency (FSA) omdat deze weigert te accepteren dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Britse blad Marketing Week is de ‘Britse BVA’ geïrriteerd geraakt omdat de FSA meer onderzoek wil over het effect van reclame op de eetgewoonten van kinderen. Terwijl nog geen zes maanden geleden dat datzelfde FSA na eigen onderzoek onder ouders de conclusie had getrokken dat reclame en promotionele marketing géén noemenswaardig effect had. Isba suggereert dat FSA wellicht politieke motieven heeft om nieuw onderzoek te beginnen.

related partner content for mobile comes here

Woordvoerder Ian Twinn van de Isba zegt slechts: ‘Wij maken ons ernstig zorgen over de achterliggende redenen van de nieuwe onderzoekvoorstellen van de FSA.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in