Filmdrama voor Nederland in Cannes


Op de eerste Cannes Lions Direct waren er, na drie shortlistposities, gouden Leeuwen voor Nokia Game 2001 van Euro RSCG Nederland en Vancanze voor Cazebonne van TBWADirect Company. Zilver was weggelegd voor de Mini-campagne van PPGH JWT Colors voor BMW Nederland en de campagne over het Pensioengat van Rapp Collins voor Centraal Beheer. Er stonden zes campagnes op de shortlist.
De shortlist voor films bevatte 15 Nederlandse commercials. De Grand Prix ging weer eens naar Nike, voor het 'Tag'filmpje (tikkertje). Maar ook dat door de Brit Frank Budgen geregisseerde filmpje werd niet door het Nederlandse bureau, maar door de Amerikaanse vestiging in Portland gemaakt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok bij de MediaLions en de cyberLions was er geen onderscheiding voor de weinig Nederlandse inzenders weggelegd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid