HP kiest voor Goodby en Publicis
Goodby, Silverstein & Partners wordt verantwoordelijk voor de merkontwikkeling. The Publicis Group Worldwide wordt verantwoordelijk voor alle advertenties over producten en oplossingen.
Tot de fusie, een maand geleden, maakten Hewlett-Packard en Compaq voor marketingactiviteiten gebruik van hun eigen netwerken. ‘Het consolideren van bureaus is een essentiële voorwaarde om wereldwijd te kunnen komen tot één sterk merk’, verklaart Gary Elliot, vice-president HP Marketing Communications. ‘We kunnen ons nu volledig gaan richten op het ontwikkelen en lanceren van onze eerste grote merk- en advertentiecampagne later dit jaar.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaTot de fusie was Foote, Cone & Belding (FCB) Worldwide het reclamebureau voor Compaq. Compaq in Nederland laat weten terug te kijken op een ‘zeer prettige samenwerking met de Nederlandse vestiging FCB BK&P.’
Het nieuwe HP heeft over 2001 een gecombineerde omzet van circa 81,7 miljard dollar behaald en is vertegenwoordigd in meer dan 160 landen. In Nederland bedroeg de omzet circa 2,18 miljard euro en heeft HP 10 vestigingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid