Overslaan en naar de inhoud gaan

HP kiest voor Goodby en Publicis

In het kader van de gewenste geïntegreerde aanpak van de communicatie heeft HP wereldwijd de reclamebelangen ondergebracht bij Goodby,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goodby, Silverstein & Partners wordt verantwoordelijk voor de merkontwikkeling. The Publicis Group Worldwide wordt verantwoordelijk voor alle advertenties over producten en oplossingen.

related partner content for mobile comes here

Tot de fusie, een maand geleden, maakten Hewlett-Packard en Compaq voor marketingactiviteiten gebruik van hun eigen netwerken. ‘Het consolideren van bureaus is een essentiële voorwaarde om wereldwijd te kunnen komen tot één sterk merk’, verklaart Gary Elliot, vice-president HP Marketing Communications. ‘We kunnen ons nu volledig gaan richten op het ontwikkelen en lanceren van onze eerste grote merk- en advertentiecampagne later dit jaar.’

Tot de fusie was Foote, Cone & Belding (FCB) Worldwide het reclamebureau voor Compaq. Compaq in Nederland laat weten terug te kijken op een ‘zeer prettige samenwerking met de Nederlandse vestiging FCB BK&P.’

Het nieuwe HP heeft over 2001 een gecombineerde omzet van circa 81,7 miljard dollar behaald en is vertegenwoordigd in meer dan 160 landen. In Nederland bedroeg de omzet circa 2,18 miljard euro en heeft HP 10 vestigingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in