Kelder wil nieuw blad lanceren
Hoofdredacteur Jort Kelder van Quote werkt aan een nieuw tijdschrift met als voornaamste componenten ‘nieuws, society en service’. De…
Het gaat niet om een nieuw opinieblad, zegt Kelder tegen het Algemeen Dagblad. Gemikt wordt op hoogopgeleiden tussen de 25 en 45 jaar. Kelder vindt dat deze groep door de bestaande media slecht wordt bediend. ‘Vooral de hbo-plussers van rond de dertig, de sapgeneratie met een concentratiespanne van zes seconden, die wel naar RTL4 maar niet naar Nova kijkt.’ Het moet een blad voor mannen én vrouwen worden. Hij denkt aan een kruising tussen ‘bepaalde elementen van The Economist’, Entertainment Weekly en het New York Magazine. Kelder zegt dat het nog om een plan gaat en dat er in het najaar een beslissing valt.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid