Overslaan en naar de inhoud gaan

Bundesliga test loyaliteit voetbalsupporters in nieuwe campagne

Nepzaakwaarnemers proberen troptransfers te bewerkstelligen bij bekende voetbalfans.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Bundesliga, de hoogste voetbalklasse in Duitsland, test in een online film hoe loyaal diehard fans zijn aan hun eigen voetbalclub. In de video gaan drie fans van Bayern München, Borussia Dortmund en Borussia Mönchengladbach afzonderlijk van elkaar op gesprek bij twee (nep)zaakwaarnemers. De fans dachten dat ze werden uitgenodigd voor een tv-interview.

related partner content for mobile comes here

Al snel blijkt dat het gesprek anders van aard is. Voor de verandering wordt geprobeerd niet voetballers te transfereren, maar voetbalfans. De zaakwaarnemers proberen namelijk een overstap te forceren door onder andere een grote zak met geld aan te bieden aan de fans. Deze voetballiefhebbers zouden dan fan moeten worden van de rivaal van hun eigen club. De supporters zijn echter trouw en weigeren het aanbod. Als de fans de ruimte verlaten, worden ze opgewacht door hun mede-supporters die hun blijdschap tonen.

De campagne is speciaal voor de winterstop ontwikkeld door het Belgische bureau Duval Guillaume.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in