
Volgens Stir had Buienradar.nl 7,3 miljoen unieke bezoekers.Het totale webdomein van RTL Nederland komt daarmee op de derde plaats in de Stir-ranking, achter De Telegraaf en Sanoma Media.
Arno Otto, managing director Digital Media van RTL Nederland: ´RTL is van nummer 12 vorig jaar juni gestegen naar nummer 3 nu. Daarmee is een langgekoesterde wens in vervulling gegaan en de
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepensovername van Buienradar heeft hieraan een belangrijke bijdrage geleverd.´
Buienradar.nl laat een reguliere groei zien maar ook de uitzonderlijke weersomslag eind juni kan als reden worden genoemd van het succes. Volgens Comscore behaalde de website specifiek op 28 juni een enorme piek, met 58 miljoen pageviews en 3,2 miljoen pageviews op de mobiele website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee