Bloggers op Fusion 2005
Op 24 november vindt het derde Fusion 2005 congres plaats, dat dit jaar als thema draagt: FastForward.
Het gaat over veranderingen in de media en hoe marketeers, reclame- en mediamensen daar op moeten reageren. Hoe zal volgens bedrijven als Philips, KPN en UPC de mediasituatie in 2010 zijn? Wat betekent triple play voor de spelers in de markt?
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaEr zijn ook twee marketingsessies en de eerste gaat over bloggen. Wat kunnen marketeers er mee en wat zijn de valkuilen? 's Lands beste marketingbloggers treden er op: Marco Derksen (Marketingfacts.nl), Stephan Fellinger (molblog.nl) en Eduard de Wilde (VODW).
De tweede sessie gaat over de groei van interactieve marketing. De winnaar van de Spin Awards, Jeroen de Bakker, legt uit wat de mogelijkheden zijn en Herwin van den Berg, marketing-directeur Heineken Nederland, vertelt waarom hij er steeds meer geld in stopt.
Theo van Vugt, hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing, zal ze vragen wat je vooral niet moet doen en wat andere marketeers van hun fouten kunnen leren.
Op molblog zullen we in de aanloop naar het congres nog wat vragen voor de heren (ja, waarom zijn het allemaal heren?) verzamelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid