Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloggers op Fusion 2005

Op 24 november vindt het derde Fusion 2005 congres plaats, dat dit jaar als thema draagt: FastForward.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 24 november vindt het derde congres plaats, dat dit jaar als thema draagt: FastForward.

related partner content for mobile comes here

Het gaat over veranderingen in de media en hoe marketeers, reclame- en mediamensen daar op moeten reageren. Hoe zal volgens bedrijven als Philips, KPN en UPC de mediasituatie in 2010 zijn? Wat betekent triple play voor de spelers in de markt?

Er zijn ook twee marketingsessies en de eerste gaat over bloggen. Wat kunnen marketeers er mee en wat zijn de valkuilen? 's Lands beste marketingbloggers treden er op: Marco Derksen (), (molblog.nl) en (VODW).

De tweede sessie gaat over de groei van interactieve marketing. De winnaar van de Spin Awards, , legt uit wat de mogelijkheden zijn en Herwin van den Berg, marketing-directeur Heineken Nederland, vertelt waarom hij er steeds meer geld in stopt.

Theo van Vugt, hoofdredacteur van het Tijdschrift voor Marketing, zal ze vragen wat je vooral niet moet doen en wat andere marketeers van hun fouten kunnen leren.

Op molblog zullen we in de aanloop naar het congres nog wat vragen voor de heren (ja, waarom zijn het allemaal heren?) verzamelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in