Overslaan en naar de inhoud gaan

Bergman Clinics stelt automatismen in zorg ter discussie

Campagne moet patiënten en huisartsen bewust maken van hun behandelaarskeuze.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een campagne die wordt gevoerd in print, online en op radio, moet patiënten èn huisartsen bewuster maken van hun behandelaarskeuze . Boodschap: soms kan je voor een behandeling het beste terecht bij het ziekenhuis, soms bij één van de focusklinieken van Bergman Clinics.

Credits:
Bureau: The Valley
Klant: Bergman Clinics
Verantwoordelijk bij klant: Christaan Boer, Bart Malenstein
Strategie: Paul Sijtsma
Creatief Directeur: Krijn Smits
Concept/Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Fotografie: Jaap Stahlie
Geluidsstudio: Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in