Advertentie Postcode Loterij misleidend
De advertentie van de Nationale Postcode Loterij ‘Win ook 10.000 euro met sms één tegen 100’ is misleidend, oordeelt de Reclame Code…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit de advertentie blijkt wel dat de inschrijving bij aanmelding geldt voor wekelijkse deelname, maar het wordt niet duidelijk op welke wijze deze deelname weer beëindigd kan worden. Dat acht de Commissie onvolledig.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ook blijkt uit de vermelding ‘tarief 0,55 p.o.b.’ met de voor de gemiddelde consument onbekende afkorting p.o.b. niet voldoende dat een deelnemer aan het spel 55 eurocent moet betalen per ontvangen bericht. De RCC vindt dat misleidend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid