Commerciële zenders op 46 procent in week 15
De commerciële zenders behaalden in week 15 opgeteld een marktaandeel van 46 procent, de publieke omroepen hadden een gezamenlijk…
RTL4 was de grootste zender met 18 procent marktaandeel, Yorin behaalde 6 procent, RTL5 4. SBS6 scoorde 10 procent, Net5 5 en V8 3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Ajax-AC Milan afgelopen dinsdag. De Champions League wedstrijd trok 3,304 miljoen kijkers. Het NOS Journaal van 20.00 uur op zondag werd bekeken door ruim 3,2 miljoen mensen. Baantjer (RTL4) hield ruim 2,6 miljoen mensen thuis, Kopspijkers had 2,356 miljoen kijkers. De vrijdagaflevering van GTST trok ruim 2 miljoen kijkers. Bron: Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek (KLO).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid