Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziggo-buurman slaapt door de wedstrijd heen

J. Water Thompson Amsterdam lanceert nieuwe actie rondom de sportzomer
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

"Je hoeft niets te missen van de grote sportevenementen deze zomer." Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van kabelaar Ziggo.

related partner content for mobile comes here

In de tv-commercial spelen de buurmannen van Ziggo weer de hoofdrol. De kabelexploitant wil de terugkijkfunctie van de Horizon-mediabox onder de aandacht brengen. Volgens Ziggo komt die functie goed van pas tijdens deze sportzomer, want veel wedstrijden worden  ‘s nachts uitgezonden.

Credits:

Executive creative directors: Marcel Hartog & Bas Korsten

Sr. Creative Art: Daniel Samama

Sr. Creative Copy: Tim de Waard

Executive Strategy Director: Jan Bouts

Business Director: Erik-Jan Koense

Sr. Concept Producer: Anita Ligthart, Michelle de Vos

Screen Producer: Marco van Prooijen

Client Credits Klant: Mariette Leenhouts. Dave Frauenfelder, Hestia Meijer, Noor Verhoeven

Production company: Holy Fools

POST/VFX: The Ambassadors

Director: Mattias Schut

D.O.P: Menno Westendorp

Editor: Martin Heijgelaar / Timo Vonk

Music: Cablejuice

Sound: Studio Alfred Klaassen / Jacco Lenstra

V/O: Eva Laurenssen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in