Overslaan en naar de inhoud gaan

Wonderkind kiest PR-bureau FNKE

Datagedreven organisaties vinden elkaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Wonderkind (voorheen Recruitz.io) kiest het bureau FNKE als PR-partner. Wonderkind probeert met artificial intelligence (AI) kandidaten te vinden voor uitgezette vacatures van verschillende bedrijven. Met datagedreven PR-campagnes zal FNKE ondersteuning proberen te bieden.

related partner content for mobile comes here

‘We hebben twee jaar gebouwd aan onze Al en hard gewerkt om te bereiken waar we nu staan’, vertelt Lars Wetemans, ceo van Wonderkind. ‘We zien nog veel kansen voor Wonderkind. Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en te groeien. FNKE gaat ons helpen bij het zetten van deze stappen en we kijken uit naar de samenwerking.’

Volgens Bram Jeurissen van FNKE zijn Wonderkind en FNKE een natuurlijke match. ‘Zij gebruiken data voor het vinden van geschikt talent, bij ons vormt het de basis voor onze geïntegreerde PR-campagnes. Met deze campagnes zetten we Wonderkind neer als de logische keuze voor organisaties met meerdere vacatures.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in