Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp wederom beste Nederlandse online warenhuis

De pure internetspelers verdwijnen langzaam uit de top-10 van beste warenhuizen op internet. Zij investeren te weinig middelen in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek van Jungle Rating, uitgevoerd in maart, naar de kwaliteit van de dienstverlening onder online warenhuizen. Voor de tweede keer komt Wehkamp uit de bus als het beste Nederlandse warenhuis op internet. Amazon blijft in absolute zin koploper en voert wederom de ranglijst aan. Amsterdam Airport Schiphol, Megapool en Kijkshop investeerden wèl in de verbetering van hun internetkanaal en blijken nu de grote stijgers op de ranglijst.

related partner content for mobile comes here

Effectiviteit dienstverlening online warenhuizen ‒ voorjaar 2002

1 (1) Amazon.co.uk 38,9%

2 (2) Wehkamp.nl 36,2%

3 (4) Neckermann.com 32,1%

4 (3) Internetshop.nl 24,5%

5 (8) Kijkshop.nl 22,5%

6 (-) Bol.com 21,8%

7 (13) Megapool.nl 21,3%

8 (16) Schiphol.nl 20,3%

9 (12) Bijenkorf.nl 18,8%

10 (5) Web-Plaza.nl 18,5%

11 (10) Shop.nl 16,4%

12 (7) Ottoshop.nl 15,4%

13 (-) Klingel.nl 13,8%

(De rangnummers tussen haakjes zijn de resultaten van de vorige benchmark, uitgevoerd in augustus 2001.)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in