Ster loopt miljoenen mis door ‘oranjeloos’ WK
Het WK Voetbal in Japan en Zuid-Korea brengt de Ster zo’n 6 à 7 miljoen euro minder op dan wanneer het Nederlands elftal wel had…
Begin deze maand verstuurde de Ster haar tariefkaart voor de periode van het WK, die op 31 mei begint. 1 April is de deadline voor de zogenaamde initiële aanvraag door adverteerders en bureaus. Volgens salesdirector Arian Buurman van de Ster legt adverterend Nederland de focus met name op weekend-wedstrijden en de samenvattingen ’s avonds. Tegelijkertijd wijst ze erop, dat dit WK ‒ ondanks het feit dat het het grootste sportevenement ter wereld blijft ‒ voor adverteerders goedkoper is, en dus laagdrempeliger.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid