Vier keer goud bij Effies
Behalve vier gouden Effies deelde de jury, voor het eerst onder leiding van Pon-directievoorzitter Henk Rottinghuis, ook drie keer zilver en drie keer brons uit. Vorig jaar bleef de teller steken op twee zilveren en zeven bronzen Effies.
FHV BBDO was met meest bekroonde bureau, met goud voor Interpolis (met Proximity en Xsaga) en Hi (met Proximity en Backbone). Leukwerkt Worldwide won goud (Peijnenburg) en zilver (Postbank). Ubachs Wisbrun was verantwoordelijk voor het goud van Rabobank.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBehalve voor de hypotheekcampagne van Postbank was er ook zilver voor Andrélon Zomerblond (PPGH JWT) en de BeerTender (TBWANeboko Campaign). Brons ging naar Sportlife (S-W-H), de nieuwe Bijbelvertaling (Van Walbeek en Bennis Porter Novelli) en de 1op6-campagne van Technisch Bureau Bouwnijverheid (Gummo, Boss & Wijnhoven). Zes nominaties bleven onbekroond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid