Fleishman-Hillard integreert specialismen en merken
Om meer zichtbaarheid te creëren zijn de submerken CPR (gespecialiseerd in healthcare), Herald Communications (gespecialiseerd in ict) en GPC (public affairs) alle ondergebracht in het merk Fleishman-Hillard. Daarnaast zijn alle practice groups geïntegreerd. De groepen richten zich onder andere op de werkvelden Healthcare, Technologie, Public Affairs, Reputation Management, Interne Communicatie en Marketingcommunicatie.
Fleishman-Hillard is het meest 'genetwerkte' bureau ter wereld. Met 80 kantoren op zes continenten werkt 85 procent van de klanten met meer dan één kantoor. De tophonderd klanten werkt met gemiddeld zeven kantoren, de meest aaneengeschakelde klant werkt met 28 kantoren. Alle adviseurs zijn met elkaar verbonden via een virtual private network.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVan alle klanten van FH Amsterdam wordt meer dan 80 procent door meerdere FH-kantoren bediend. De opening van het Amsterdamse kantoor in 2002 heeft sinds de eerste dag een aanwas van winstgevende opdrachten uit het buitenland opgeleverd. De snelste groei wordt gedreven door corporate responsibility en issues management voor consumer en healthcare klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid