Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleishman-Hillard integreert specialismen en merken

Communicatieadviesbureau Fleishman-Hillard heeft onlangs haar specialismen en (sub)merken geïntegreerd. Doel is de zichtbaarheid van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om meer zichtbaarheid te creëren zijn de submerken CPR (gespecialiseerd in healthcare), Herald Communications (gespecialiseerd in ict) en GPC (public affairs) alle ondergebracht in het merk Fleishman-Hillard. Daarnaast zijn alle practice groups geïntegreerd. De groepen richten zich onder andere op de werkvelden Healthcare, Technologie, Public Affairs, Reputation Management, Interne Communicatie en Marketingcommunicatie.

related partner content for mobile comes here

Fleishman-Hillard is het meest 'genetwerkte' bureau ter wereld. Met 80 kantoren op zes continenten werkt 85 procent van de klanten met meer dan één kantoor. De tophonderd klanten werkt met gemiddeld zeven kantoren, de meest aaneengeschakelde klant werkt met 28 kantoren. Alle adviseurs zijn met elkaar verbonden via een virtual private network.

Van alle klanten van FH Amsterdam wordt meer dan 80 procent door meerdere FH-kantoren bediend. De opening van het Amsterdamse kantoor in 2002 heeft sinds de eerste dag een aanwas van winstgevende opdrachten uit het buitenland opgeleverd. De snelste groei wordt gedreven door corporate responsibility en issues management voor consumer en healthcare klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in