Overslaan en naar de inhoud gaan

Vice Money en ING presenteren documentaireserie over jonge mensen en geld

In de serie laten jonge mensen zien hoe zij op andere manieren geld verdienen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samen met de ING bank begon Vice Nederland het platform Vice Money, een platform voor jonge mensen over geld. Op dit platform is vanaf vandaag een documentaireserie te zien over jonge mensen die op nieuwe manieren geld verdienen.

related partner content for mobile comes here

Millennials gaan anders om met geld


De serie 'Nieuw geld' belicht manieren waarop jonge mensen hun inkomen verdienen die vijf jaar geleden nog niet mogelijk waren. Het term 'nieuw geld' verwijst naar de nieuwe manier waarop deze generatie naar geld kijkt. Ze verdienen het op een andere manier en gaan er anders mee om. Het gaat ze niet alleen gaat om een volle bankrekening, maar ook om zinvol werk en het creëren van kansen voor hun omgeving.

De serie 'Nieuw geld' belicht manieren waarop jonge mensen hun inkomen verdienen die vijf jaar geleden nog niet mogelijk waren. Het term 'nieuw geld' verwijst naar de nieuwe manier waarop deze generatie naar geld kijkt. Ze verdienen het op een andere manier en gaan er anders mee om. Het gaat ze niet alleen gaat om een volle bankrekening, maar ook om zinvol werk en het creëren van kansen voor hun omgeving.

De serie bestaat uit vier afleveringen die de komende vier maanden via Facebook, vicemoney.nl en ING kanalen verspreid zullen worden. Bekijk de eerste aflevering over een cryptomiljonair hieronder.

ING richt zich met deze branded content specifiek op jongeren. Vice Money is het tiende Nederlandstalige online merk van Vice. Twee maanden geleden begon het lineaire tv-kanaal Viceland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in