Overslaan en naar de inhoud gaan

UWV campagne wil mensen actief naar werk laten zoeken

Wacht niet af, benut je mogelijkheden en ga actief op zoek naar werk. Dat is de boodschap die UWV uitdraagt in de campagne 'Ga voor werk'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de campagne wil UWV werkzoekenden bewust maken van de mogelijkheden die zij zelf hebben om hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten. In de campagne staan mensen centraal die erin zijn geslaagd op eigen kracht werk te vinden en die nuttige tips en ervaringen met anderen delen. 'Ga voor werk' is maandag begonnen met advertenties in een aantal landelijke en regionale dagbladen en op de radio.

related partner content for mobile comes here

De campagne richt zich vooral op mensen die werkloos zijn of dat binnenkort (dreigen te) worden. Fred Paling, lid Raad van Bestuur UWV: “In de campagne dragen we voorbeelden aan van mensen die op eigen kracht en door het slim benutten van hun eigen mogelijkheden weer aan de slag zijn gekomen. Dat hangen we op aan vier tips: schakel je netwerk in, zoek het ook eens in een andere branche, denk ook eens aan een tijdelijke baan en kijk verder van huis als je geen baan kunt vinden. Deze tips zijn afkomstig uit gesprekken met klanten die een baan hebben gevonden en worden gestaafd door onderzoek dat we hebben gedaan naar de in- en uitstroom bij UWV.”

wordt onder de aandacht gebracht via in advertenties in landelijke dagbladen en vakmedia, radiospotjes en banners op vacaturesites.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in