Overslaan en naar de inhoud gaan

KWF Kankerbestrijding lanceert anti-rook commercial '18.591'

KWF Kankerbestrijding heeft in deze periode van goede voornemens de commercial ‘18.591’ gelanceerd, die rokers moet wakker schudden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roken is de belangrijkste oorzaak van kanker in Nederland. Van alle kankersterfte wordt 30% veroorzaakt door roken. De anti-rook commercial '18.591' moet mensen hiervan bewust maken. In de commercial wordt een kaartje aan een overledene gehangen met het nummer 18.591, verwijzend naar het totaal aantal mensen dat in 2011 in Nederland bij benadering gaat overlijden door roken (prognose gebaseerd op cijfers van 2009). ‘Een harde boodschap, maar realistisch’, aldus de stichting. Als afsluiter van de campagne wordt de kijker verwezen naar de mogelijkheden van hulp bij het stoppen met roken. De campagne wordt ondersteund door Stivoro.

related partner content for mobile comes here

Bekijk de commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in