Overslaan en naar de inhoud gaan

Usability Award naar Philips

De Usability Award, de prijs voor de meest gebruiksvriendelijke website van Nederland gaat dit jaar naar de site van Philips.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury heeft de site een ‘enorme sprong voorwaarts’ gemaakt met de introductie van de nieuwe site. Voor consumenten is het erg eenvoudig om de verschillende Philips producten te vinden, ondanks het grote aanbod. Ook voor pers en investor relations is de site op een overzichtelijke manier ingedeeld en is de informatie eenvoudig toegankelijk. Bovendien is het duidelijk dat aan de usability van de site erg veel aandacht is besteed.
Een negatief punt van de site is volgens de jury de zoekmachine, die goed werkt als op productcode gezocht wordt, maar minder goed functioneert bij vrije zoekopdrachten.

related partner content for mobile comes here

Tweede werd de site van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en . De derde prijs ging naar de site van de (open gedeelte).
De Usability Award wordt georganiseerd door 2C Communication Consultancy uit De Meern

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in