Unilever en JC Decaux in buitenreclame
Het Franse JC Decaux gaat voor Unilever de buitenreclame in 22
Europese landen verzorgen. De waarde van het contract, dat direct…
De startegische alliantie onderstreept volgens Unilever de groeiende waarde die het concern hecht aan buitenreclame. Onlangs maakte Unilever ook al bekend meer geld te willen pompen in sponsoring. Daarmee wil het concern zich minder afhankelijk maken van televisiereclame. Unilever gaf in 2001 6,6 miljard euro uit aan reclame en promoties. Het wil die uitgaven in 2004 hebben vergroot tot 15 procent van de omzet. Daarbij wil Unilever de reclame concentreren rond zijn vierhonderd belangrijkste merken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid