Unilever en JC Decaux in buitenreclame
Het Franse JC Decaux gaat voor Unilever de buitenreclame in 22
Europese landen verzorgen. De waarde van het contract, dat direct…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De startegische alliantie onderstreept volgens Unilever de groeiende waarde die het concern hecht aan buitenreclame. Onlangs maakte Unilever ook al bekend meer geld te willen pompen in sponsoring. Daarmee wil het concern zich minder afhankelijk maken van televisiereclame. Unilever gaf in 2001 6,6 miljard euro uit aan reclame en promoties. Het wil die uitgaven in 2004 hebben vergroot tot 15 procent van de omzet. Daarbij wil Unilever de reclame concentreren rond zijn vierhonderd belangrijkste merken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid