Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: er is geen winnaar in de prijsstrijd

Iedere marketeer vindt inmiddels dat AH de onbetwiste winnaar is van de prijsstrijd in de supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We vroegen de bezoekers van molblog dan ook een beetje naar de bekende weg. Wie gaat de derde ronde in de prijsstrijd winnen?

related partner content for mobile comes here

80 mensen stemden en 45 procent geeft het toch wel verrassende, maar ook wel politiek correcte antwoord: 'niemand, er zullen enkel verliezers zijn'.

'Albert Heijn, zoals altijd', werd door 24 procent van de bezoekers genoemd.

De kruidenier legde het daarmee zelfs af tegen de derde mogelijkheid: de consument. Dat de huisvrouw/huisman de winnaar is, werd door 26 procent bedacht.

De grote verliezer is wel duidelijk: Super de Boer. Moeder Laurus heeft het ook erg moeilijk en slechts 5 procent noemt deze formule (die met een prijsverlaging de derde ronde aankondigde in de strijd). Jammer.

Nieuwe poll staat linksonder en gaat dit keer over al het tabloidgeweld van de dagbladen. Heeft het zin of niet?

Stem allemaal!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in