Overslaan en naar de inhoud gaan

Tussenstand Top of Flop 2008

De jaarlijkse Tijdschrift voor Marketing Top of Flop-verkiezing is inmiddels van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse is inmiddels van start.

related partner content for mobile comes here

Net als voorgaande jaren zetten we alle eerder beschreven en onderzochte Top of Flops van dit jaar onder elkaar, voor een laatste beoordeling.

Want hoe gaat het met ze, na de introductie? Welk product bleek een schot in de roos, welk product werkt, achteraf, niet zo goed?

De tussenstand: Nintendo Wii Fit gaat (eigenlijk wel zoals verwacht) fier op kop met 37 procent van de stemmen, gevolgd door AH Kies en Kook (13 procent), Grolsch Cheersch (11 procent) en de Nespresso Aeroccino+ (eerder dit jaar als flop bestempeld, maar nu toch op 10 procent van de stemmen).

Wokken is dit jaar een stuk minder populair: Lassie wokrijst en Silvo Wok It! en Grill IT! bungelen onderaan de lijst, net als de Aquafresh Iso Active.

Maar de stembus gaat pas over 4 dagen dicht. Tot die tijd kunt u nog stemmen op uw 3 favorieten, op .

Mist u nog een productintroductie? De lijst op Marketing Online is immers kort... Geef het dan hier aan!

Dus: welk product was uw persoonlijke favoriet in 2008, of welk product mag wat u betreft van de schappen in 2009?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in