
De jaarlijkse Tijdschrift voor Marketing Top of Flop-verkiezing is inmiddels van start.
Net als voorgaande jaren zetten we alle eerder beschreven en onderzochte Top of Flops van dit jaar onder elkaar, voor een laatste beoordeling.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensWant hoe gaat het met ze, na de introductie? Welk product bleek een schot in de roos, welk product werkt, achteraf, niet zo goed?
De tussenstand: Nintendo Wii Fit gaat (eigenlijk wel zoals verwacht) fier op kop met 37 procent van de stemmen, gevolgd door AH Kies en Kook (13 procent), Grolsch Cheersch (11 procent) en de Nespresso Aeroccino+ (eerder dit jaar als flop bestempeld, maar nu toch op 10 procent van de stemmen).
Wokken is dit jaar een stuk minder populair: Lassie wokrijst en Silvo Wok It! en Grill IT! bungelen onderaan de lijst, net als de Aquafresh Iso Active.
Maar de stembus gaat pas over 4 dagen dicht. Tot die tijd kunt u nog stemmen op uw 3 favorieten, op Marketing Online .
Mist u nog een productintroductie? De lijst op Marketing Online is immers kort... Geef het dan hier aan!
Dus: welk product was uw persoonlijke favoriet in 2008, of welk product mag wat u betreft van de schappen in 2009?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee