Overslaan en naar de inhoud gaan

Googles echte impact moet nog komen

Nieuwe zoektechnologie zet straks het hele marketing-ecosysteem op zijn kop.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google blijft fascineren, alleen al omdat het met van alles en nog wat bezig is: Gmail, Google Groups, Orkut, Picassa, YouTube, Google Maps en Earth, de Chrome-browser. Niemand weet waar het heen gaat. Dat hoeft ook niet, zegt industry watcher Alan Mitchell. Want al die zijwegen zijn futiel in vergelijking met waar het altijd al om ging, nog steeds om gaat en ook zal blijven gaan: search.

related partner content for mobile comes here

Search staat in de ogen van Google nog in de kinderschoenen. Google wil dat gebruikers overal en te allen tijde ¯ ook mobiel ¯ over alle informatie kunnen beschikken. Gepersonaliseerd en wel, op basis van je voorkeuren, bestaande kennis, locatie enzovoort. De gebruiker beschikt dan dus over een alomtegenwoordig, zeer adequaat instrument dat de besluitvorming bij de aanschaf van producten en diensten ondersteunt. Voor de marketing zullen de implicaties enorm zijn. Er ontstaat een geheel nieuw marketing-ecosysteem.

Bron: Marketing Week

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in