Googles echte impact moet nog komen
Google blijft fascineren, alleen al omdat het met van alles en nog wat bezig is: Gmail, Google Groups, Orkut, Picassa, YouTube, Google Maps en Earth, de Chrome-browser. Niemand weet waar het heen gaat. Dat hoeft ook niet, zegt industry watcher Alan Mitchell. Want al die zijwegen zijn futiel in vergelijking met waar het altijd al om ging, nog steeds om gaat en ook zal blijven gaan: search.
Search staat in de ogen van Google nog in de kinderschoenen. Google wil dat gebruikers overal en te allen tijde ¯ ook mobiel ¯ over alle informatie kunnen beschikken. Gepersonaliseerd en wel, op basis van je voorkeuren, bestaande kennis, locatie enzovoort. De gebruiker beschikt dan dus over een alomtegenwoordig, zeer adequaat instrument dat de besluitvorming bij de aanschaf van producten en diensten ondersteunt. Voor de marketing zullen de implicaties enorm zijn. Er ontstaat een geheel nieuw marketing-ecosysteem.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBron: Marketing Week
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid