Top of Flop 2010: minder investeringen in tv-reclame
Op 18 februari worden de definitieve resultaten gepresenteerd en bediscussieerd in Panama en geven vertegenwoordigers van reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders hun visie op 2010. Vooruitlopend op deze Top of Flop sessie zijn alvast enkele tussentijdse resultaten bekendgemaakt.
Naast minder aandacht voor tv-reclame zullen volgens de respondenten ook telemarketing en printreclame ook minder populair zijn. Waarschijnlijk gaat dit vrijgekomen budget dan voor een groot deel naar online advertising, want 78 pct van de respondenten verwacht hier drukker mee bezig te zijn dit jaar. Het is daarbij opvallend dat bijna alle vormen van online communicatie in de lift zitten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisZelfs Twitter, dat vorig jaar tijdens de Evolve-sessie nog als flop werd afgeserveerd. Duidelijke daler in de online categorie zijn de banners.
De enquête kan nog worden ingevuld. Op 18 februari is in Panama tussen 16.00 en 18.00 uur een discussiebijeenkomst met onder meer Igor Milder (LBi Lost Boys), Linda Boks (ZenithOptimedia), Willem van der Schoot (Lemz) en Pieter Waller (Bacardi).
Zie ook evolve.vea.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid