Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of Flop 2010: minder investeringen in tv-reclame

De Vea heeft tussentijdse resultaten bekendgemaakt van de jaarlijkse Top of Flop. Een nipte meerderheid lijkt dit jaar minder tijd en geld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 18 februari worden de definitieve resultaten gepresenteerd en bediscussieerd in Panama en geven vertegenwoordigers van reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders hun visie op 2010. Vooruitlopend op deze Top of Flop sessie zijn alvast enkele tussentijdse resultaten bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Naast minder aandacht voor tv-reclame zullen volgens de respondenten ook telemarketing en printreclame ook minder populair zijn. Waarschijnlijk gaat dit vrijgekomen budget dan voor een groot deel naar online advertising, want 78 pct van de respondenten verwacht hier drukker mee bezig te zijn dit jaar. Het is daarbij opvallend dat bijna alle vormen van online communicatie in de lift zitten.

Zelfs , dat vorig jaar tijdens de Evolve-sessie nog als flop werd afgeserveerd. Duidelijke daler in de online categorie zijn de banners.

De enquête kan nog worden . Op 18 februari is in Panama tussen 16.00 en 18.00 uur een discussiebijeenkomst met onder meer Igor Milder (LBi Lost Boys), Linda Boks (ZenithOptimedia), Willem van der Schoot (Lemz) en Pieter Waller (Bacardi).

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in