De 10 do’s en don’ts van MVO
Het onderzoek wordt morgen gepresenteerd, speciaal voor Marketing Online licht SWOCC een tipje van de sluier op.
Marjolein Doets onderzocht voor SWOCC wat de toegevoegde waarde van MVO is. Vervolgens zette ze de verschillende fases en te nemen stappen om MVO in te bedden in de organisatie, uiteen. Dit heeft geleid tot een handzaam stappenmodel voor het succesvol implementeren van MVO in de bedrijfsvoering.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDoets bekeek ook het communicatievraagstuk en de beweegredenen voor bedrijven om naar buiten te treden met MVO. Hiertoe voerde ze een literatuurstudie uit en nam ze 30 diepte-interviews af.
Naast het in kaart bengen van het hele MVO-proces, komt Doets met 10 do’s en don’ts waar bedrijven in hun communicatie op moeten letten. :
Morgen (dinsdag 16 februari ) wordt dit SWOCC-dossier gepresenteerd. Naast de presentatie van het SWOCC-onderzoek staan twee praktijkcases op het programma van InterfaceFLOR (het meest duurzame bedrijf ter wereld volgens Globescan) en KLM. Voor meer info: www.swocc.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid