Overslaan en naar de inhoud gaan

De 10 do’s en don’ts van MVO

De maatschappelijke rol van ondernemingen en hun merken staat al jaren onverminderd hoog op de agenda. Consumenten willen dat bedrijven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek wordt morgen gepresenteerd, speciaal voor Marketing Online licht SWOCC een tipje van de sluier op.

related partner content for mobile comes here

Marjolein Doets onderzocht voor SWOCC wat de toegevoegde waarde van MVO is. Vervolgens zette ze de verschillende fases en te nemen stappen om MVO in te bedden in de organisatie, uiteen. Dit heeft geleid tot een handzaam stappenmodel voor het succesvol implementeren van MVO in de bedrijfsvoering.

Doets bekeek ook het communicatievraagstuk en de beweegredenen voor bedrijven om naar buiten te treden met MVO. Hiertoe voerde ze een literatuurstudie uit en nam ze 30 diepte-interviews af.

Naast het in kaart bengen van het hele MVO-proces, komt Doets met 10 do’s en don’ts waar bedrijven in hun communicatie op moeten letten. :

Morgen (dinsdag 16 februari ) wordt dit SWOCC-dossier gepresenteerd. Naast de presentatie van het SWOCC-onderzoek staan twee praktijkcases op het programma van InterfaceFLOR (het meest duurzame bedrijf ter wereld volgens Globescan) en KLM. Voor meer info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in