Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort stuurt zijn gevallen miljonair op safari in eigen huis

De nieuwe commercial werd ontwikkeld door N=5
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Telfort maakt met de film promotie voor zijn nieuwste aanbieding, . Consumenten kunnen met de actie hun mobiele abonnement combineren met interactieve televisie.

related partner content for mobile comes here

In de film is te zien dat ex-miljonair Hans - gespeeld door - optimaal profiteert van deze actie. Met interactieve televisie weet hij de wildernis in huis halen, waardoor hij &;op safari kan&; in zijn bescheiden appartementje.

De commercial is sinds 7 november te zien op televisie, online, print en te horen op de radio.

Credits
Klant: Telfort
Bureau: N=5
Campagne: CombiVoordeel
Creatie: Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Creatieve directie: Lukas van de Ven, Zwier Veldhoen
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers, Mijntje Cuijpers
Account: Anouk Zink, Leonie van der Mark, Yoeri Kastelein
Producer Interactive: Barbara Leusink
Motion graphic designer: Renoud Netjes
RTV: Monique Neuteboom
 Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Camera: Menno Westendorp
Editor: Kapsalon / Marc Bechtold
Postproduction: The Ambassadors
Geluid: The Ambassadors
Fotograaf: Roel Nederveen         
Online productie: Q-ban 
Media: Mindshare / The Online Company    
Verantwoordelijk bij klant: Elizabeth Goos-Rozendaal, Samantha Nagtegaal-Waas, Karen Meijer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in