Deze kerstmis-tearjerker van de Britse warenhuisketen John Lewis grijpt je naar de strot
Kerstmis is de tijd van iets doen voor anderen. John Lewis brengt op een rake manier eenzaamheid onder ouderen onder de aandacht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een oude man op de maan. Die staat in deze aangrijpende kerstmis-tearjerker symbool voor (de vele) ouderen die zich eenzaam voelen. Een meisje van 6 jaar oud - Lily - heeft de man gespot en probeert op allerlei manieren met hem in contact te komen. Zal het haar uiteindelijk lukken?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De warenhuisketen John Lewis werkte voor de gelegenheid samen met Age UK, een liefdadigheidsinstelling die zich inzet voor het welbevinden van ouderen in het Verenigd Koninkrijk.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid