Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf Media Groep kiest voor Improve digital

De uitgever neemt afscheid van Rubicon Project als monetisation partner.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De keuze voor Improve Digital betekent dat er een einde komt aan de samenwerking met Rubicon Project dat in Engeland en de VS zwaar onder vuur ligt vanwege gebrek aan transparantie. Het ad-tech bedrijf zou uitgevers een fee vragen en tevens een bedrag in rekening brengen bij adverteerders. De Britse krant The Guardian bereidt om die reden momenteel een rechtszaak voor tegen Rubicon Project
 
Improve Digital gaat met TMG de verkoop verzorgen van alle premium inventory in de Nederlandse markt. Dit zal gerealiseerd worden via het all-in-one advertentieplatform 360 Polaris. Angela Pellaupessy, country manager Benelux bij Improve Digital, licht de overeenkomst toe: 'Wanneer er zo veel inventory beheerd wordt als bjijTMG is een holistische strategie ontzettend belangrijk. Daarnaast is transparantie essentieel voor een succesvolle samenwerking, vooral nu.'
 
Improve Digital zal de premium inventory van TMG verkopen, inclusief titels als De Financiële Telegraaf, Telesport, Vrouw en Privé.

related partner content for mobile comes here

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in