Overslaan en naar de inhoud gaan

Hollywood-filmmakers wijzen bioscoophits af in promotiecampagne voor Franse cinema

Ogilvy & Mather Singapore maakt een serie korte films om Franse films onder de aandacht te brengen van een breder publiek
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In een serie korte video's zie je hoe Franse filmmakers excentrieke ideeën pitchen aan bekende regisseurs uit Hollywood. Die wijzen de scenario's stuk voor stuk af.

related partner content for mobile comes here

Wat de regisseurs niet weten, is dat de scripts al verfilmd zijn tot bioscoophits. De films zijn zelfs bekroond met de Palme d'Or, de hoogst haalbare prijs op het filmfestival in Cannes. Dat is de crux van de serie films van Alliance Française de Singapour, een non-profitorganisatie die Franse taal en cultuur promoot in Singapore.

De video's zijn gemaakt door Ogilvy & Mather Singapore en ze zijn bedoeld om Franse cinema internationaal onder de aandacht te brengen. 'Deze campagne laat op een frisse en grappige manier zien wat Franse filmscenario's zo bijzonder maakt', vindt Anne-Garance Primel, directeur van Alliance Française de Singapour. 'Het is niet te bedoeling om te concurreren met Hollywood, maar om de horizon van het publiek te verbreden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in