Overslaan en naar de inhoud gaan

BVA over Rabo-discussie: ‘We missen de essentie door oproep te minimaliseren tot pitch’

Volgens voorzitter Frenkel Denie zou het krachtig zijn geweest als de oproep van de huidige Rabo-bureaus zou zijn gekomen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eergisteren kwam VEA met een kritische reactie op de open oproep van Rabobank om coalitiegewijs ideeën in te sturen voor de nieuwe campagne van Rabobank. VEA-voorzitter Marc Oosterhout zei dat Rabobank met de oproep voorbijgaat aan de afspraken die VEA en BVA vastlegden in de pitchcode van 2013.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in