Overslaan en naar de inhoud gaan

Swatch roept kunstenaars op tot innovatieve creatie

Het horlogemerk spreekt zelf van het meest inclusieve kunstproject ter wereld, 194 landen kunnen meedoen.
Swatch roept kunstenaars op tot innovatieve creatie
Swatch roept kunstenaars op tot innovatieve creatie
Swatch roept kunstenaars op tot innovatieve creatie
Swatch roept kunstenaars op tot innovatieve creatie

Horlogemerk Swatch roept kunstenaars uit 194 landen op om hun innovatieve energie los te laten en een canvas te creëren dat hun land van herkomst viert. De artiesten krijgen de opdracht om stereotypen, leuke weetjes, historische momenten, herkenningspunten en visuele elementen tot een kunstwerk te maken dat een toonbeeld van creativiteit moet uitdragen. 

related partner content for mobile comes here

Swatch X You-designs

De horlogemaker noemt het zelf het meest inclusieve kunstproject ter wereld. Alles kan, zolang het maar een originele creatie is. Swatch zegt toe uiteindelijk uit elk land een canvas of kunstenaar te kiezen van wiens werk uiteindelijk een zogenoemde Swatch X You-designs gemaakt worden: dit zijn gepersonaliseerde ontwerpen voor de horloges van het merk.

Swatch X You-concept

Swatch X You-concept

Deadline

De aangegeven deadline voor het inzenden van de kunstwerken is 8 augustus.

Lees ook: Hervormd Publicis Groupe: ‘Een nieuwe creatieve kracht om rekening mee te houden’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in