Overslaan en naar de inhoud gaan

Strateeg Knaap start Cup of Culture

Jan Knaap, voormalig partner van reclamebureau Etcetera, stapt in maatschappelijke projectontwikkeling met zijn nieuwe stichting Cup of…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met wil Jan Knaap de aandacht vestigen op maatschappelijke thema’s die naar zijn mening een betere positie verdienen, onder meer door die thema’s niet als probleem maar juist als merk neer te zetten. Het eerste project heet ‘Hoofdboek’: een boek met de looks van een magazine dat op 23 november in een oplage van 25.000 gepubliceerd wordt, een onderzoek onder drie groepen
jonge vrouwen - door bureau Motivaction - , een rondreizende expositie en social mediaplatform over hoofddoeken.Mede-initiatiefnemers zijn fotograaf Sander Stoepker en hoofdredacteur Olivier Wegloop van Boomerang Content.
Cup of Culture is geen goededoelenstichting, zegt Knaap. De stichting gaat in eerste instantie zelf initiatieven ontwikkelen en financieren. Daarnaast kunnen derde partijen haar inschakelen met thema’s die zij willen adresseren. Knaap stelt zich op als ‘cultureel producent’.
Cup of Culture kreeg de definitieve toezegging van het Centraal Museum Utrecht om daar te gaan exposeren. Het Hoofdboek is vanaf 23 november te koop in boekhandel en kiosk en vanaf diezelfde datum ook te zien in Centraal Museum Utrecht. Voorinschrijven op het boek kan via . Facebook: .

related partner content for mobile comes here

Meer vandaag in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in