Overslaan en naar de inhoud gaan

LG laat je like-geschiedenis zien

Social media marketingbureau SocialMedia8 ontwikkelde voor LG Nederland een nieuw facebook concept. Met de LG LikeLine kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Social media marketingbureau SocialMedia8 ontwikkelde voor LG Nederland een nieuw facebook concept. Met de kunnen facebookgebruikers een visuele weergave maken van alles wat ze hebben ‘geliked’.

related partner content for mobile comes here

Met LikeLine krijg je een overzicht van alle likes sinds je registratie op het sociale netwerk. Welke foto's zijn het leukst, wie heeft jou het meeste geliked en waar ligt je interesse als het gaat om 'liken'?

Waldi Weisz Blanchetta, online marketeer bij LG Nederland: ‘LikeLine is een conversation starter, waarmee mensen hun LikeLines met elkaar kunnen vergelijken en zien hoeveel ze op elkaar 'liken'. We hebben Facebook in verschillende interessegebieden verdeeld en deze categorieën zijn straks in één oogopslag
te zien.’

Igor Beuker, oprichter van SocialMedia8, legt de link met het merk LG uit: ‘Op Facebook plannen veel mensen een avondje uit met vrienden en achteraf bespreek je de avond met verhalen, foto’s en video’s. Ook wordt Facebook veel gebruikt voor het ontdekken van ' like-minded' mensen. Met LikeLine faciliteert LG dat matchmakingproces op een leuke manier en activeert LG het merkthema Life’s Good.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in