LG laat je like-geschiedenis zien
Social media marketingbureau SocialMedia8 ontwikkelde voor LG Nederland een nieuw facebook concept. Met de LG LikeLine kunnen facebookgebruikers een visuele weergave maken van alles wat ze hebben ‘geliked’.
Met LikeLine krijg je een overzicht van alle likes sinds je registratie op het sociale netwerk. Welke foto's zijn het leukst, wie heeft jou het meeste geliked en waar ligt je interesse als het gaat om 'liken'?
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & Milieu
Waldi Weisz Blanchetta, online marketeer bij LG Nederland: ‘LikeLine is een conversation starter, waarmee mensen hun LikeLines met elkaar kunnen vergelijken en zien hoeveel ze op elkaar 'liken'. We hebben Facebook in verschillende interessegebieden verdeeld en deze categorieën zijn straks in één oogopslag
te zien.’
Igor Beuker, oprichter van SocialMedia8, legt de link met het merk LG uit: ‘Op Facebook plannen veel mensen een avondje uit met vrienden en achteraf bespreek je de avond met verhalen, foto’s en video’s. Ook wordt Facebook veel gebruikt voor het ontdekken van ' like-minded' mensen. Met LikeLine faciliteert LG dat matchmakingproces op een leuke manier en activeert LG het merkthema Life’s Good.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid