Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore en Koen de Groot gaan alweer uit elkaar

De Groot stapt per 18 juli op als managing director
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ruim anderhalf jaar geleden stapte hij over . Toen wilde hij digitale marketing en communicatie meer integreren in de organisatie.

related partner content for mobile comes here

&;Balans opgemaakt&;

“Dat is hem goed gelukt”, zegt Gijs de Bruijn (Head of Strategy bij Selmore). “Hij heeft geholpen bij de verregaande digitalisering van ons bedrijf. Hij bracht een ondernemende mentaliteit mee naar het bureau. Maar soms moet je de balans opmaken en samen besluiten dat het beter is om uit elkaar te gaan.”

Selmore wil niet verder uitweiden over het snelle vertrek. 

Trots

De Groot zegt: “Ik kijk met trots terug op de afgelopen twee jaar. Met een nieuwe propositie, een nieuw pand en veel nieuwe collega’s zijn we die transitie ingegaan, en niet zonder succes. Merken als Engie, Audi en ASN Bank zijn de afgelopen periode klant geworden. Ik laat Selmore met veel vertrouwen achter in de handen van een bekwaam team. Ik ga me de komende tijd op interim basis toeleggen op het steviger en winstgevender maken van een aantal digital bureaus en start-ups.”

De taken van De Groot worden overgenomen door De Bruijn en Anja Froeling (Head of account & operations). Volgens De Bruijn zoekt Selmore geen nieuwe managing director.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in