Overslaan en naar de inhoud gaan

SanomaVentures investeert in winkelreviewsite Wugly.nl

SanomaVentures investeert in Wugly.nl, een site die consumenten helpt bij het vinden van informatie over lokale winkels door ervaringen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platformbiedt een database met winkelbeoordelingen van consumenten. De afgelopen drie jaar heeft Wugly bijna een half miljoen reviews verzameld, waarvan ruim 175.000 winkelbeoordelingen in 2013.

Wugly.nl is in 2010 opgericht door Q&A Research & Consultancy. 
Frank Quix, directeur en oprichter : “Met Sanoma kunnen we Wugly.nl snel meer naambekendheid geven en groeien als platform. Samen met onder andere Kieskeurig.nl kunnen we de consument nog betere informatie bieden in bij het zoeken naar de juiste lokale winkel, de zogenaamde Customer Journey.&;

related partner content for mobile comes here

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: &;Offline en online winkelen bieden samen nieuwe kansen. Wugly heeft een waardevol platform met winkelbeoordelingen opgebouwd dat daarin een belangrijke rol kan vervullen.&;

De lancering van een geheel vernieuwde website en app is onderdeel van de samenwerking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in