Overslaan en naar de inhoud gaan

Reserveerlijn wordt TopTicketLine

De Reserveerlijn krijgt per 1 augustus 2003 een nieuwe naam: TopTicketLine. De organisatie die jaarlijks ruim twee miljoen toegangsbewijzen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Per 1 augustus krijgt de ticketingorganisatie niet alleen een nieuwe naam, maar breidt ze ook haar assortiment uit. Rond de naamsverandering en de introductie van TopTicketLine start in augustus 2003 tijdens de Uitmarkt, het begin van het nieuwe culturele seizoen, een campagne. De naamsverandering is noodzakelijk omdat de organisatie ook internationaal gaat uitbreiden. Zo is er inmiddels al een TopTicketLine in Duitsland opgericht en zijn er plannen voor meerdere landen. TopTicketLine is uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders op het gebied van kaartverkoop met een hoogwaardig multi-channel-sellsystem. De verkoop volgens het one stop shopping principle loopt zowel via de website (nu nog ), het call center en fysieke outlets in Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Later dit jaar komt daar nog de online kiosk bij.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in