Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameman toont verborgen talent in temperamentvolle wijncommercial

Van Santen Netwerk-topman Christian van Santen speelt hoofdrol in Spaanstalige Neleman-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Het wijnmerk wordt geproduceerd in Spanje door Derrick Neleman en zijn partner Diego Fernandez Pons. Neleman is de voormalig oprichter van online wijnwinkel By the Grape en won daarmee eerder onder andere een .

Het temperamentvolle karakter, van zowel de wijn als het Spaanstalige volk, is het uitgangspunt van de nieuwe campagne.

Relativerende wijn

De campagne bestaat uit twee dramatische films, waarin een situatie dreigt te escaleren, maar de krachtige wijn de boel direct relativeert.

‘Neleman is een bevriend wijnhuis met een klein budget, maar groots van vertrouwen en ik heb regisseur Maurice Heesen in contact gebracht met eigenaar Derrick Neleman’, vertelt , oprichter van Smarthouse Films.

‘Heesen was blij dat hij met deze opdracht kon laten zien dat hij de stijl “bewegende foto’s” is ontgroeid. Met deze actors driven films voegt Heesen een nieuw aspect aan zijn portfolio toe. Daarnaast tonen wij als producent aan, dat wij ook met een experimentele aanpak high end filmische commercials kunnen maken.’

De campagne is sinds deze week online te bekijken:

;s Done - by Maurice Heesen

;s Over - by Maurice Heesen

Credits
Client: Neleman Wijn
Concept: Maurice Heesen
Director: Maurice Heesen
Producer: Smarthouse Films, Danielle Guirguis & Jaap Hermans
DoP: Niels Boon
Gaffer: Joris Hetsen
Production Design: Ralf van Lanen for Jelier & Schaaf
Editing: Manuel Rombley
Grading: Magic
Sound Design: Job Michel for Studio Lennert Hunfeld

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in