Overslaan en naar de inhoud gaan

Barracuda Unincorporated introduceert biermerk Goose Island in Nederland

Het bureau maakt de introductiecampagne voor Nederland én België.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Amerikaanse biermerk Goose Island komt naar de lage landen. Goose Island bestaat sinds 1988 en maakt sinds 2011 deel uit van AB InBev.

Barracuda Unincorporated is gevraagd de introductiecampagne in Nederland en België te ontwikkelen en uit te voeren. Dat gebeurt in samenwerking met het lokale en internationale marketingteam van Goose Island.

related partner content for mobile comes here

Oprichter John Hall
Goose Island is een bier voor liefhebbers. Een gevleugelde uitspraak van oprichter John Hall is ‘We don’t need to be the only beer you drink. We just want to be the best beer you drink.’
Dat gevoel moet de campagne overbrengen. Daarbij staat beleving centraal. Voor Nederland en België coördineert Barracuda Migration Week. Vervolgens zorgt Barracuda voor de positionering van Goose Island op events en festivals en start een prikkelende samplingcampagne.

Migration Week
Het begint allemaal met Migration Week, een jaarlijks event van Goose Island. Tijdens deze week bezoekt het team van Goose Island vanuit hometown Chicago Nederland en België. Gedurende de week worden diverse cafés en brouwerijen bezocht. Zo leert Goose Island de lokale markt beter kennen en maken mensen kennis met Goose Island. Barracuda zorgt voor de executie, zoals tap-takeovers, beer dinners en het vervoer van het Goose Island team.

Later in het jaar volgen er meer events. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in